tirsdag den 26. juni 2018

Flotte smykker


Hos Lauritz.com har de så mange flotte smykker.
De sælger nemlig gamle smykker

De har rigtig mange smykker fra kendte mærker. Lige nu har de smykker fra mærkerne Ole Lynggard, Kranz & Ziegler, Chanel, George Jensen og Mads Ziegler.

De har blandt andet smykker med diamanter og perler. Der er virkelig mange flotte diamantsmykker derinde.

Hvis man samler på smykker fra et bestemt mærke, så kan man være heldig at finde det hos Lauritz.com
Det kan også være, at man elsker fx diamantsmykker eller smykker med perler, så kan man finde det hos Lauritz.com

Jeg elsker at sidde og kigge på smykker fra Lauritz.com
Nu går jeg ikke selv særlig meget med smykker udover det armbånd, som jeg fik af Brian i julegave.
Men jeg kan godt lide at kigge på smykker.

Hos Lauritz.com kan man finde meget andet end kun smykker. De har også antikke møbler, retro lamper og samleobjekter samt meget andet.

Så hvis du specifikt går og leder efter et bestemt smykke, et bestemt møbel eller et samleobjekt, så kan jeg anbefale dig at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar