fredag den 22. juni 2018

Nye lækre ting


Her kommer det sidste indlæg med, hvad jeg fik hjem fra den skønne hjemmeside Gaveideer.dk

Jeg fik to ting hjem, som var til Brians børn.



Jeg fik lavet denne flotte sparebøsse med eget billede. Jeg valgte et billede af nogen Robloxfigurer.
Brians søn spiller meget Roblox nemlig.



Til Brians datter fik jeg disse anti-stress bolde hjem. Hun kan godt lide at sidde med sådan en i hånden. Og så var disse samtidig lidt sjove på grund af ansigterne, der er på.

De begge blev glade for det, som jeg havde fået hjem til dem.

Jeg elsker at have blomster stående fremme, men både jeg og Brian har kun store vaser.
Så når jeg plukkede fx nogen vintergækker, så har jeg altid stillet dem i en lille kop.

Men så så jeg denne mega seje lille vase.



Det er en vase, der er en gammel elpære. Selv når vi ikke har blomster i den, så har vi den stående fremme, da den samtidig er dekorativ.

Jeg elsker at have billeder fremme, så da jeg så disse søde magnetrammer, så blev jeg bare nødt til at have fat i nogen af dem.





Det er nemt at sætte billeder i rammerne. Og de bliver siddende. Jeg var lidt bange for, at billederne måske ville falde ud, men rammen sætter sig fint ind til billedet.
Og jeg elsker jo at have billeder fremme af mine babyer, og de her passer perfekt til det. Og det gør samtidig køleskabet lidt dekorativt. Man kan selvfølgelig også bruge dem på en opslagstavle, der er magnetisk.

De ting, jeg har fået hjem fra Gavekortet.dk er nogen, som jeg/vi bruger jævnligt.
Jeg kan på det varmeste anbefale hjemmesiden. Som jeg nævnte i mit sidste indlæg, så købte jeg og min tvillingsøster, Kamilla en personlig Toblerone til vores mor derfra, hvor vi fik skrevet Mor på den. Den blev hun rigtig glad for.

Leveringstiden er hurtig. Begge gange blev jeg overrasket over, at tingene kom så hurtigt, nu når tingene var speciallavet med egne billeder og tekst osv.

Det er ikke sidste gang, at jeg handler hos dem(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar