onsdag den 27. juni 2018

Jeg elsker brugskunst


Jeg elsker brugskunst. Der findes så meget fint brugskunst, og man kan virkelig gøre ens hjem personligt med det.

Hos Biva.dk har de et fint udvalg af brugskunst

Jeg har fundet et par ting, som jeg rigtig godt kan lide.



Jeg synes, at denne ugekalender er så fed. Jeg kan godt lide, at den har et lidt rustikt look.
Jeg kan godt lide, at man samtidig kan skrive lidt ved hver dag. Som fx hvad man skal have til aftensmad. Så kan man bruge den til at skrive, hvad man skal have til aftensmad hver dag. Eller hvis man skal huske, at man skal til lægen eller til et møde osv.



Jeg kan rigtig godt lide dette ur. Jeg kan godt lide, at der er sådan noget stof på uret.
Det gør det lidt anderledes.

Udover disse ting, så har de også puder, vægbilleder og spejle samt meget andet(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar