onsdag den 27. juni 2018

Flotte gamle møbler


Jeg kan godt lide antikke og gamle møbler
Der findes nemlig mange flotte antikke og gamle møbler fra kendte mærker.
Hos Lauritz.com har de antikke og gamle møbler. De har fra rigtig mange kendte mærker.

Hvis man samler på møbler fra et bestemt mærke, så er Lauritz.com stedet, hvor man kan søge efter sådan møbler.

Jeg er personligt helt vild med Arne Jacobsen møbler. De har rigtig mange flotte møbler fra Arne Jacobsen. De har blandt andet "syvere" stole, "myren" stole, kontorstole, lounge lænestole, barstole og loungestolen "ægget".

Jeg kan bare godt lide udseendet og designet på Arne Jacobsens møbler. Jeg kan rigtig godt lide "syvere" barstolene. De er altså flotte.

Men de har også møbler fra andre kendte designere som Børge Mogensen, Piet Hein og Hans J. Wegner.

Hvis I leder efter et bestemt møbel fra en bestemt designer, eller I bare gerne vil have nogen nye møbler til jeres hjem, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside.

Hvis du derimod selv har nogen møbler, som du gerne vil have vurderet og sælge, så kan du læse mere om, hvordan du får dem vurderet, på deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar