onsdag den 27. juni 2018

Riverdale


En serie, som jeg lige har afsluttet, som jeg er blevet helt vild med, det er serien Riverdale

Den er så god. En elev, der går på Riverdale High, dør, og de andre elever er selvfølgelig i chok. Og så handler serien om eleverne. Man følger de forskellige elever. Man tror, at elevens død var en ulykke, men så finder man ud af, at det ikke var en ulykke, og så handler det om, at de prøver at finde morderen. Men samtidig er der drama mellem de forskellige elever.



Man kan købe sæson 1 af Riverdale inde på Blockbuster.

Jeg kan virkelig anbefale Blockbuster. Jeg og Brian bruger ofte Blockbuster til at leje film på.
De har et stort udvalg af film og serier. De har både gamle og nye film og serier, og det kan jeg godt lide, da jeg nogen gange gerne vil gense en gammel film.

Hvis du godt kan lide lidt krimi og samtidig drama, så kan jeg klart anbefale denne serie.

Har I set Riverdale(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar