tirsdag den 26. november 2013

Mobiltester og lidt om noget nyt medicin


Casper har været så heldig at blive udtaget til at teste den nye Samsung Galaxy Note 3 for Callme + et ur, der følger med.

Det er virkelig fedt, synes jeg(:
Og det var flot, at det var ham, der blev udvalgt som den eneste ud af mange andre, der havde søgt(:

Jeg fik snakket med lægen i dag, og jeg har nu fået noget i mod svamp i munden.
Jeg har fået svamp i munden efter, jeg har været på pencillin for det sår, jeg har i næsen.
Det er noget væske af en form, som jeg skal sprøjte ind i munden, og der skal jeg have det i munden i ca. 1 minut. Så skal jeg synke det. Og jeg må ikke skylle med væske bagefter, da det har godt af at sidde og virke.

Nu er jeg så spændt på, hvordan det smager. Det skal jeg tage 4 gange om dagen, og det skal jeg indtil flasken er tom. Der er ca. til 15 dage. Man skal nemlig blive ved med at tage det et godt stykke tid efter, at svampen er forsvundet, fordi ellers kan det komme tilbage.

I morgen skal jeg i Rosengårdscentret med min veninde, Camilla, og jeg regner med, vi også skal et smut i Ikea, da jeg gerne vil købe noget julegavepapir og gaveæsker(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar