torsdag den 28. november 2013

Blitz på hvem der vinder


Så er det i morgen, at vinderne af Vild Med Dans 2013 bliver fundet.

Danske Spil har lavet det sådan i år, at man fra starten af med Vild Med Dans 2013, at man kunne satse på, hvem man troede, der ville vinde Vild Med Dans 2013.

Den gang der stemte jeg bla. på Mads Vad og Mie Skov. Og de er nu i finalen.
Så jeg er utrolig spændt på i morgen. Hvis de vinder, så vinder jeg penge(:

Men du har stadigvæk mulighed for også at Blitz på det par du tror, der vinder årets Vild Med Dans.
Er det Uffe eller er det Mie?



Jeg synes, at det har gjort det mere spændende at se Vild Med Dans, da man har chancen for at vinde penge. De gange hvor jeg ikke har kunne se Vild Med Dans, der har jeg skyndt mig ind på telefonen, når jeg vidste, det var slut for at se, om Mads og Mie stadigvæk var med.

Og nu er de nået til finalen(:

Vil du også gerne satse på, hvem der vinder? Så kan du prøve Blitz Her

Udover at du kan Blitz på Vild Med Dans, så har man også muligheden for at deltage i en konkurrence om at vinde en tur til Paris for 2 personer med inkl. fly og overnatning.
Man får lov til at besøge Sephoras hovedkvarter. Der vil du kunne få en lækker make-over, goodiebags og et smugkig på forårets makeup-produkter.
Man skal være 18 år, og rejsen skal afholdes i enten uge 8 eller uge 9.

Det er inde på Blitz, du kan læse mere om at vinde den skønne rejse til Paris.
Find Blitz Her

Hvem håber du på, der vinder i morgen(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, de er også gode.
      Uffe har virkelig overrasket mig.
      Troede slet ikke, han ville være så god til det.
      Men det må man sige, at han er(:

      Slet