fredag den 29. november 2013

Black Friday- Spar 25%


Cocopanda holder Black Friday, hvor de har 25% på alt ( undtagen ghd.)
Og så er der også gratis fragt.
Kom til det lækre udsalg lige Her

Så hvis man ikke har købt julegaver endnu, så ville dette være en rigtig god mulighed for at gøre det i dag(:

 
Jeg har lavet en lille collage med et par billeder af nogen ting, jeg godt kunne tænke mig derfra.
 
Jeg kan rigtig godt lide disse fine makeup børster i et sæt.
Så har man alle de børster, man nu behøver for at lægge en perfekt makeup.
 
Denne mascara som hedder Maybelline Volum' Express Mascara har jeg før haft.
Jeg synes, den var utrolig god.
 
Denne Silkcure er også en, jeg godt kunne tænke mig.
Jeg ville bruge den til mine fødder, da jeg elsker at have bløde fødder.
 
Cocopanda har rigtig mange skønne ting.
Og de sælger nogen af de bedste mærker som Burberry, Gucci, ghd, Ole Henriksen osv.
 
Så har du lyst til at forkæle dig selv i dag med lidt shopping?
Så er det et godt sted at starte hos Cocopanda(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar