onsdag den 27. november 2013

En veninde-dag


Jeg er næsten lige kommet hjem.
Jeg har haft en rigtig hyggelig dag med min veninde, Camilla.

Vi fik byttet julegaver med hinanden(:
Vi tog først i Ikea, hvor jeg fik købt lidt juleting.
Vi var også i Harald Nyborg, hvor jeg også fik købt lidt juleting.
Så var vi i Rosengårdscentret, hvor jeg fik købt en julegave.

I skal nok få mine købe at se senere(:

 
Mig og min veninde, Camilla.
 
Det var rigtig hyggeligt at se hende igen.
Vi fik snakket en hel masse, ligesom vi plejer.
Vi fik kigget i en del butikker, og der var pyntet op i Rosengårdscentret med julepynt,
så det var så fint.
 
Der var kommet en indendørs kælkebakke op i Rosengårdscentret til børn.
 
 
Kælkebakken.
 
Der var også et rigtig smukt juletræ derinde.
 
 
Nu sidder jeg og slapper af på computeren, og jeg vil snart til og sidde og læse nogen blogs(:
 
Senere kommer der en skøn jule give away på bloggen, så hold øje med bloggen(:
 
Kram Heidi(:
 
 

1 kommentar: