torsdag den 7. november 2013

Min nye vinterjakke


I dag da vi var i bilka, der fandt jeg en ny vinterjakke.

Jeg er rigtig kræsen med vinterjakker.
Først og fremmest vil jeg ikke have en pelskant på, også selvom man siger, det ikke er rigtig pels, så har jeg det sådan, at det kan man aldrig rigtig vide, så det skal der ikke være(:

Den skal ikke sidde alt for stram, fordi jeg skal kunne bevæge mig.
Den skal også have en fin farve.
Den skal ikke være alt for lang.

Min nye jakker er en lang vinterjakke, men den er ikke så lang, som nogen andre vinterjakker er.
Denne længde passer mig fint(:

 
 
Jeg kan rigtig godt lide farven på jakken.
Når man ser den helt tæt på, så ligner det lidt stof fra cowboybukser.
 
Huen den skal lynes af og på, og det kan jeg godt lide.
Lommerne er der lynlås i, og det er jeg glad for,
da jeg så kan have min mobil liggende i lommen uden at være bange for, at den falder ud.
 
Den kostede 399kr.
Jeg er i hvert fald rigtig glad for den(:
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. jeg har pelskant på min jakke, og jeg ved den laves både med ægte pels og falsk pels. jeg undersøgte i flere måneder og havde kontakt med firmaet - og har på skrift at det er falsk pels der er på min jakke.

    egentlig har jeg det lidt dårligt med det, for har stadig støttet et firma der bruger rigtig pels. men det er bare den eneste jakke jeg har prøvet der kan holde mig varm :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forstår dig godt.
      Jeg har nogen vanter, som er med pels af sæl og vist kanin i kanten. Det har min samvittighed det ikke godt med. Jeg fik dem af min søster, for mange år siden hvor jeg ikke havde taget stilling til det med pels.
      Men det er de eneste handsker/vanter der kan holde mine fingre varme. Uanset hvilke andre jeg har prøvet, så når vi kommer godt ind i vinteren, så fryser mine fingre.

      Slet