lørdag den 23. november 2013

Julegavekøb via nettet


Jeg har fået købt nogen af de julegaver, jeg skal købe.
Resten får jeg købt i december.

Jeg har købt en hel del gaver over nettet.
Sidste år var det mest i butikkerne, jeg købte gaverne.

Men i år er det blevet via nettet.
Så kan man sidde i ro og mag og finde tingene, og man skal ikke stå i en lang kø, fordi alle skal have pakket deres ting ind.

Det er selvfølgelig også hyggeligt med den julestemning, der er i butikkerne,
men jeg synes også, det er hyggeligt at bestille dem over nettet, og så kan jeg selv pakke dem ind.
Jeg elsker at pakke gaver ind.

Det kan jeg jo også, hvis jeg køber dem i butikkerne, men der er det bare nogen gange lettere, hvis de så gør det.

Jeg glæder mig til, når jeg skal sidde og bestille resten hjem i næste måned.

Køber I de fleste julegaver i butikkerne eller via nettet?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg køber alle mine på nettet, undtagen en, den køber jeg i en butik. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der bliver også kun et par stykker af mine, der bliver købt i butikker.

      Slet