onsdag den 20. november 2013

Årets julegave


Mange er så småt begyndt at lave ønskelister, og nogen er begyndt at købe gaver.

Coolstuff er en af de hjemmesider, man kan finde mange gode gaver på, synes jeg.
De har en side derinde, som hedder Årets Julegave 2013 og der er så mange fine ting derinde(:

Jeg synes, at Jedi badekåben er Årets Cooleste Julegave

 
 
Jeg har lånt billeder fra deres hjemmeside af, da jeg ikke var helt tilfreds med dem,
jeg fik taget.
 
Der er flere grunde til, at jeg synes, at denne Jedi badekåbe er årets cooleste julegave.
 
Først og fremmest så synes jeg, at den ser utrolig fed ud.
Jeg kan godt lide, at der er hætte på, og at ærmerne er så store.
Det ligner lidt en badekåbe men så alligevel ikke, og det kan jeg godt lide.
 
Da jeg så prøvede den, så var den så utrolig behagelig at have på.
Den er så blød. Og så ser den altså ret sej ud.
 
En anden ting er at den måde kan bruges som gave til mænd og kvinder.
Jeg er ikke ligefrem den højeste, men den var ikke for lang til mig.
Når Casper havde den på, så var den heller ikke for kort til ham.
Den passede os begge to fint.
 
Jeg synes, det kunne være en fed julegave til fx ens bror eller veninde,
som man ikke aner, hvad man skal give.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. OMG! Det ligner en dragt fra Star Wars! Og jeg elsker star wars <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også, at den er.
      Man kan også få en sort en, der ligner Darth Vader.

      Slet