tirsdag den 5. november 2013

En Kähler mere til samlingen


Jeg har nævnt et par gange, at jeg er vild med ting fra Kähler.
Jeg synes, at de laver så mange flotte ting.

I dag modtog jeg endnu en Kähler til min lille samling, som stille og rolig vokser sig større og større.

 
Det er Omaggio lysestagen, der er den nye. ( Den i midten.)
Det er den store af lysestagerne.
Indtil jeg engang får købt den lille af lysestagerne, så synes jeg,
at den står rigtig fint sammen med mine 2 Omaggio vaser.
 
Jeg er så glad for den.
Jeg har nemlig i noget tid tænkt på at få lysestagerne nemlig.
 
Den kan købes på Dubuy
 
Nu når jeg lige taler om den hjemmeside, har du så haft set mit indlæg,
jeg lavede om nogen utrolig fine tasker fra den hjemmeside(:?
Ellers finder du det indlæg Her
 
Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Ej, kan man få vaserne i grå?(:
    Det har jeg slet ikke set.
    Jeg har ønsket mig dem i miniature i julegave(:
    Fordi de er bare så søde.

    SvarSlet