søndag den 3. november 2013

Billigt julekonfekt


Igår aftes lagde jeg mig ind for at spille på min mobil, og jeg blev så træt, så jeg faldt i søvn kl. 21.00.
jeg vidste godt, at jeg sikkert ikke ville kunne sove længe idag.
Jeg vågnede i morges og så vendte jeg og drejede mig, så sov jeg lidt, så vågnede jeg, så sov jeg lidt osv.
Så her til sidst føler jeg ikke, at jeg har fået sovet alt for godt.

Min søster og hendes ven skal til Tyskland idag, så de køber nogen sodavand og slik med for os, som de så stiller ved min oldemor. Det skal Casper så hente imorgen.
De køber også marcipan, nougat og overtrækschokolade.
Det er meget billigere dernede end her i Danmark.
Så er det også købt til, når der skal laves julekonfekt(:

Har du for resten set mit indlæg, jeg lavede igår om nogen vildt flotte tasker?
Hvis ikke så kan du se det Her
Og du må meget gerne kommenter, om der er en af taskerne, du synes om(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar