lørdag den 9. november 2013

Min fotobog med dyrene


Jeg var så heldig at vinde en fotobog hos Med på pindene
Jeg havde længe tænkt på, at jeg gerne ville lave en med billeder af dyrene.

I går modtog jeg den, og hvor er den bare smuk.
Billederne er i god kvalitet, og den ser altså bare så smuk ud(:

Det skal siges, at de billeder jeg har taget af selve fotobogen, de blev ikke de bedste.
Så hvis det ser ud som om, at bogen ikke er i god kvalitet, så er det altså selve de billeder, jeg har taget af bogen, der ikke er af god kvalitet(:

 
Jeg valgte at, der skulle være et billede med alle tre dyr udenpå.
 
I fotobogen har jeg også puttet billeder af B.S. og Freja i, som vi desværre ikke har mere.
Til jer der ikke ved det, så Løb vores B.S. væk, og Freja blev kørt ned:(
Men de skulle selvfølgelig også med i bogen, fordi de er stadigvæk mine små babyer.
 
 
 
 
Jeg er virkelig så glad for denne bog.
Nu kan jeg tage den frem og kigge på dejlige billeder af vores dyr(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 

2 kommentarer: