onsdag den 2. januar 2013

Ting jeg vil købe i år



Nu har jeg slettet de gamle ting i " Ting jeg vil købe i år" og skrevet nogle nye ind.
Der er ikke så mange ting endnu, men når jeg kommer på flere ting, jeg gerne vil købe i år, skriver jeg dem ind der.

Når jeg får købt en af tingene eller får en af tingene, så streger jeg dem over.
Hvis jeg sletter en af tingene, er det, fordi jeg ikke længere ønsker mig den ting.

Jeg kan godt lide at have sådan en liste, også selvom nogle af tingene er små, fordi det minder mig om, når jeg har nogle penge, at jeg skal købe en af de ting i stedet for at bruge pengene på noget andet.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor sjovt du skriver det. Har selv tænkt meget over at lave en liste over ting jeg reelt mangler og især tøj. Så tusind tak for at minde mig om det igen :)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt(:
    Sjovt du også har tænkt på at lave sådan en liste(:

    SvarSlet