fredag den 25. januar 2013

Det første møde


Igår var jeg første gang ved psykiateren.
Rigtig skulle jeg først have haft en tid i juni, men da jeg ringede for at høre, hvilken månede jeg skulle til, sagde de, de havde en afbuds tid. Så jeg kom allerede til igår.
Jeg har glædet mig men også været nervøs.

Det gik rigtig godt igår. Min psykiater virkede til at være sød.
Så jeg var meget positiv overrasket over mødet. Jeg havde været nervøs, da jeg havde haft de 2 psykologer, som jeg ikke følte, jeg kunne med.
Så da jeg gik derfra igår, var jeg rigtig glad(:

Jeg skal derhen i næste uge igen, og jeg glæder mig faktisk(:
Det er dejligt endelig at være kommet til, når jeg har ventet i 6 månedere.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Det var godt, at det gik godt! :D held og lykke i næste uge ;)

    Jeg har en give-away kørende på min blog, og ville høre om du kunne tænke dig og deltage?
    http://kom-se.blogspot.dk/2013/01/black-mask-give-away.html

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg kigger gerne forbi din give away(:

    SvarSlet