mandag den 7. januar 2013

Mystiske magnetter



På nederst af vores køleskab har vi sådan nogle bogstavmagnetter, så man selv kan danne sig nogle ord.
En dag i sidste uge kom jeg ud i køkkenet, og der lå et par stykker af dem på gulvet, og så troede jeg, at Nala måske havde fundet nogle under køleskabet og "gravet" dem ud.
Jeg sætter dem på køleskabet igen, og senere da jeg kommer derud igen, lå der pludselig nogle på gulvet igen.

Nytårs aften står jeg ude i køkkenet og taler med min veninde, Camilla, og der ser jeg, at Nala går hen til køleskabet, stiller sig på bagbenene og skubber magnetterne hele vejen ned af køleskabet og ned på gulvet, hvor hun leger med dem.
Det sker flere gange, at hun "angriber" køleskabet for at få magnetterne ned.

 Nala i håndvasken

Det sker ofte, jeg samler magneter op fra gulvet, men nu ved jeg i det mindste, hvorfor de ligger der.
Og nej, jeg vil ikke fjerne magnetterne fra køleskabet, da hun ikke spiser dem, så hun må gerne lege med dem.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar