onsdag den 9. januar 2013

En strikket clutch


Igår da vi besøgte min oldemor, fik jeg denne fine clutch, som hun havde strikket til mig.


Jeg synes, den er så fin, og jeg er så glad for den(:
Den knap hun har sat på, har jeg altid godt kunne lide. Hun har en dåse med knapper i, og den dåse har jeg kigget i mange gange, og jeg har altid godt kunne lide den knap(:
Min mor og mine 2 søstre har også fået en(:

Jeg synes, den også er rigtig personlig, da den er hjemmelavet, og det kan jeg godt lide.
 Jeg glæder mig til at bruge den(:

Kram Heidi(:
 

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er den da bare flot! :D

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg er virkelig også glad for den(:

    SvarSlet
  3. Den er både flot og sød. Kan godt forstå du er glad for den. Selvgjort er velgjort - Og så har den fordi den er lavet af en nær og elsket person en helt specielt værdi, som ikke kan hamle op med en dyr mærkevare. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig helt rigtigt, Trine(:
      Når det er lavet af en speciel person, så har den en helt særlig værdi(:

      Slet