onsdag den 16. januar 2013

En drømmerejse



Hvem drømmer ikke om at komme til New York?
Eller en helt anden skøn by. Jeg tror, vi alle sidder med en drøm om at komme til en helt bestemt by.
Og der kan Momondo hjælpe os, der gerne vil ud og rejse.

De har nemlig billige rejser, så uanset hvor du vil hen, kan du finde nogle billige flybilletter på hjemmesiden.

Hvor jeg vil hen? Jeg ville helt sikkert gerne til New York, og jeg ved, Casper vil lige så meget til New York, som jeg vil. Jeg ville elske at gå i New York og kigge i de mange lækre butikker med Casper.
Men jeg ville dog ikke bruge hele ferien på at shoppe. Jeg er typen, der gerne vil opleve nogle ting, så jeg har nogle fantastiske minder at fortælle om.

Jeg skulle helt sikkert ud og spise nogle forskellige steder, og jeg skulle da helt sikkert også på en cocktail bar. Jeg vil gerne prøve smage deres mad derover og nogle lækre drinks(:

Men jeg ville også gerne ind og se noget, der hedder Winter Garden, og jeg ville også gerne ind og se A Must See Park.
Der er rigtig mange ting, jeg gerne ville opleve. Jeg håber, at jeg og Casper en dag kan tage på en ferie sammen til udlandet. Det har vi ikke prøvet endnu nemlig.



Men når man er inde på hjemmesiden, så er der en rejseguide, hvor man kan vælge hvilken by, man gerne vil til, så kan man se, hvilke cocktail barer, restauranter, cafeer der er.
Når man trykker sig ind på de forskellige steder, kan man se, hvad folk har skrevet om stedet, så man får en andens mening om det. Det kan jeg personligt rigtig godt lide.

De har billige flybilletter til New York og det vil jeg helt sikkert huske på, hvis jeg og Casper en dag skal til New York.
Man kan også tage direkte via København New York og det er også noget, jeg vil huske, da vi har talt om, at hvis vi en dag vil ud og rejse, vil vi tage fra København af.

Jeg synes, I skal kigge forbi hjemmesiden, fordi tingene er virkelig overskuelige derinde.

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar