mandag den 14. januar 2013

En læsehest


Jeg har lige ligget og læst i ca. 2 timer.
Hvor er det rart at få læst igen(:

I sidste uge lå jeg også og læste en dag i 2 timer.
Jeg blev færdig med en bogen "Forbrydelser i DK, 3."
Den var ret kedelig, men jeg valgte at læse den færdig.

Nu er jeg begyndt på en ny bog, jeg har læst af min søster, der hedder "Gernings stedet."
Den handler om forskellige sager i Danmark. Indtil videre virker den god(:

Nogle gange glemmer jeg simpelthen at få læst. Så tænker jeg slet ikke over det.
Så det er meget i perioder, jeg læser. Men jeg elsker at læse(:
Men jeg læser ofte kun bøger om krimisager i Danmark.

Jeg har altid godt kunne lide at læse. Da jeg gik i folkeskolen lånte jeg mange bøger på skolebiblioteket, og jeg kunne sagtens læse en bog på en dag. En periode lå jeg altid i sengen og læste.

Læser I meget?(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. jeg læser utrolig meget! lige pt. låner jeg mange bøger på biblioteket, selvom jeg helt ville eje bøgerne selv.. men biblioteket er billigere :p

    og jeg synes virkelig at det kan afstresse en fuldstændig når man læser.. man glider ligesom ind i en anden verden :-)

    SvarSlet
  2. Førhen lånte jeg virkelig også mange bøger på biblioteket, men nu låner jeg en del af min søster(:

    SvarSlet