onsdag den 16. januar 2013

Rugbrøds boller


Igår bagte jeg rudbrøds boller, og mums de blev gode(:








Det er en AMO rugbrøds blanding og i stedet for at lave et rugbrød, lavede jeg små boller ud af det.
Nogle af dem formede jeg lidt som boller og andre kom i nogle små hjerte-muffins forme. ( De er ikke med på billede.)
De smager virkelig godt(:
Dem får jeg nu til morgenmad sammen med mine smoothies.
Så er der lidt godt til fryseren igen, så tager jeg dem nogle op dagen før, jeg skal bruge dem, så er de klar til næste morgen.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Lyder lækkert!

    Måske du ville kigge forbi min blog og smide en kommentar? :-)
    http://livsallingsblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Selvfølgelig vil jeg det.
      Kigger forbi med det samme(:

      Slet
  2. Hvad er bagetiden på disse ift. rugbrød ???

    SvarSlet
  3. Det er vist lidt over en time.
    Men efter en halv time, holder jeg jævnligt øje med rugbrødet. Men det står også på AMO pakken(:

    SvarSlet