onsdag den 23. januar 2013

Lækre grovboller



Igår bagte jeg grovboller.
Jeg brugte min almindelig opskrift på boller.
Der skal normal 1200 gram hvedemel i. Der puttede jeg så 800 gram hvedemel i og 400 gram rugmel i.

 
Jeg synes, de smager virkelig godt(:
 
Jeg er begyndt at spise sundere og tænker over, hvad jeg spiser.
Så har jeg og Casper også noget morgenmad, vi kan spise sammen i weekenderne.
Fordi jeg spiser ikke fryserundstykker osv. mere. ( Kun når vi er ved min mor.)
Men herhjemme spiser jeg det ikke.
Så nu er der gemt nogle i fryseren(:
 
Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Mums! Hvor ser de bare lækkere ud :D

    xoxo Line
    guldstjernen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg begynder selv så småt at tænke over hvad jeg spiser nu - så genialt med dette indlæg. God inspiration og det ser virkelig lækkert ud! :-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Er dejligt, nogen kan bruge mit indlæg(:

      Slet
  3. Ser virkeligt lækkert ud!

    Skal vi følges?

    http://juustmylife.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Mange tak(:
    Jeg vil meget gerne følges.
    Bliver fast læser med det samme(:

    SvarSlet