tirsdag den 15. januar 2013

Tak fordi du er min


Tak fordi du er min.
Tak fordi du altid støtter mig.
Tak fordi du elsker mig, som den jeg er.




Du og dyrene gør mig lykkelig. 
At have jer er det bedste i verden.

Jeg sætter så stor pris på alle de ting, vi har oplevet sammen.
Og jeg glæder mig til, vi skal opleve flere ting sammen<3



Kamilla fortalte mig, hun engang havde sagt til en " Hvis du spørger Heidi, om der findes den eneste ene, så vil hun svare ja."
Og det vil jeg nemlig pga. dig. Du er ikke kun min kæreste, men du er også min bedste ven.
Hver gang du er på arbejde, så savner jeg dig. Så glæder jeg mig til, at du kommer hjem.
Fordi jeg har det aller bedst, når jeg er sammen med dig og vores dyr på samme tid.




At have en der støtter en igennem ens sygdom, det betyder alt.
At have en, der ikke flygter, når det bliver svært, det betyder alt.

Tak fordi du er der for mig og altid støtter mig og trøster mig, når jeg er ked af det.

Kram din Heidi<3

2 kommentarer: