tirsdag den 1. januar 2013

Nytårs aften 2012



Så er vi kommet ind i det nye år.
Sikke en god aften jeg havde(:

Vi fik rigtig lækkert mad, mums(:
Vi spillede pakkespil, vi drak, spiste chips, fik kransekage, fik affyret fyrværkeri og så på fyrværkeri.
Mit hoved har godt nok ondt idag, men det er heldigvis også det eneste, der er galt(:
Havde frygtet rygsmerter eller mavesmerter.( Nogle gange kan jeg få rygsmerter i stedet for tømmermænd.)

I får lige lidt billedere fra nytårs aften(:

 
 
 
Jeg er træt nu. Vi gik i seng lidt over 4, der havde vi så fået ryddet okay op.
Men så sov jeg dårligt, pga. kattene ville ind og ud, og de forstod ikke, de ikke kunne komme ud i køkkenet, hvor nogle af gæsterne sov osv.
Jeg fik kun sovet 5,5 time, så jeg skal helt klart ind og sove om lidt igen.
 
I kan ikke rigtig se mit outfit så godt på billederne, men havde en sort glimmertrøje på, et sort tørklæde om halskæden samt sorte gamacher.
 
Tænk at endnu et år er gået, og nu er endnu et år begyndt.
Jeg håber, I er kommet godt ind i det nye år(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Godt nytår :-) Jeg har forresten en konkurrence kørende hvor du kan vinde et gavekort på 250,- til sko fra footway.dk - du kan deltage her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-3.html

    Knus Stine

    SvarSlet
  2. Mange tak(: Og godt nytår til dig.
    Kigger forbi din give away med det samme(:

    SvarSlet