mandag den 21. januar 2013

Smarte hundetegn


Jeg skrev for lidt tid siden et indlæg om, at man skal huske, at ens hund skal have hundetegn, når den er over 4 måneder.
I kan se det indlæg Her

Man kan få virkelig mange flotte hundetegn. Det Fox har er et simpelt et, hvor det er sort, og så med hvid skrift. Vi kunne ikke have et hundetegn med mønster foran, da der ikke var plads til al den tekst, vi ville have på. Fox skulle have hundetegnet i den mindste størrelse, og derfor var der selvfølgelig mindre plads til gravering.
Men jeg synes nu, at Fox' hundetegn er rigtig fint.

Men derfor er det nu sjovt at se, hvilke andre smarte hundetegn, der findes.
Alle hundetegnene er fra Smiley dog








Man kan selvfølgelig også få nogle mere neutrale uden alt bling bling, og andre fine farver findes hundetegn også i. Jeg synes, det er utroligt, så mange fine der er.
Men man skal huske på, der er mange ting, der skal stå på et hundetegn, så det skal der selvfølgelig være plads til(:

Kram Heidi(:


2 kommentarer:

  1. Woa, det er nogle virkelig flotte hundetegn! Hvis jeg havde en hund, så havde jeg nok valgt det på det næst sidste billede :-)

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet