tirsdag den 15. januar 2013

Dagen idag


Jeg har lige været ude og gå en lille tur med Fox.
Det var ikke så lang en tur, som vi plejer, pga. alt det sne.
Men det var rigtig hyggeligt(:
Igår aftes sneede det virkelig en del, men det var hyggeligt, synes jeg(:

Jeg fik også ringet til lægen her tidligere. Det burde jeg egentlig have haft gjort for noget tid siden, men nu fik jeg det endelig gjort(:

Senere idag skal jeg bage små rugbrøds boller, så jeg kan få dem sammen med mine smoothies om morgenen.

Jeg og Casper skal også ud og handle ind idag. Ikke fordi der er så meget at handle, da vi har til aftensmad det meste af ugen, og vi skal ikke spise hjemme i weekenden, da vi skal op til min mor og stedfar.

Måske vil jeg læse lidt mere i den bog, jeg er begyndt på, men ellers bliver det imorgen, jeg får læst noget mere(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar