søndag den 10. juni 2012

Ugens planer

Der kommer til at ske en masse i denne uge, ligesom de sidste par uge,
men det er også den sidste uge med kørekort, før jeg holder ferie fra det.
Jeg når ikke at blive færdig med kørekortet i juni, da der først er køreprøve den 11 juli.

Mandag: Simba skal til dyrelægen, men jeg tager ikke med pga. det er tidligt om morgnen. Ud at køre, til teori, ud og køre natkørsel.
Tirsdag: Til teori.
Onsdag: På glatbane.
Torsdag: Til teoriprøve i Fredericia.
Fredag: Slappe af. Min give away slutter.
Lørdag: Vi skal hjælpe min søster med at flytte.
Søndag: Casper holder forsinket fødselsdag/grilaften.

Så der sker noget alle dage bortset fra fredag, og det er jeg også godt tilfreds med.
Bliver en hård start på ugen, fordi der er så mange ting, jeg skal imorgen, og skal på glatbane, og det er jeg nervøs for, fordi føler mig ikke klar til det. Og er meget nervøs for teoriprøven.
Men glæder mig til, vi skal hjælpe min søster med at flytte, og til vi holder grilaften(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar