tirsdag den 5. juni 2012

Den kinesiske

Idag har jeg talt lang tid i tlf med min mor, og det var rigtig hyggeligt(:
Jeg og Casper har handlet stort ind. Vi har købt blomster til Frejas grav og været nede med dem.
Vi har også fået købt noget sort folie til vores hoveddør og vinduet ved siden af.
Fordi Fox gøer meget, fordi han kan se folk nede på vejen, og når folk går forbi.
Det er ikke døren og vinduet. Bare lige så han ikke kan se ud.
Så må vi håbe, det gør ham mindre stresset(:
Pænt er det ikke udefra, men kan også være lige meget, så længe det gør Fox mindre stresset.

Vi skal desværre gøre rent:/ En ting jeg hader. Men noget der skal klares.
I aften skal vi spise på min ynglings restuarent: Den kinesiske(: MUMS.
Så det glæder jeg mig rigtig meget til(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Ja, det er virkelig dejligt, når det er ovetstået(:
    Ej, hvor sjovt, du også bor der(:

    SvarSlet