lørdag den 30. juni 2012

Et billede projekt

I morges da jeg vågnede, synes jeg, det var så varmt i soveværelset, så jeg havde håbet på, at vejret var godt, så jeg kunne komme ud og sole mig, men da vi luftede Fox, kunne jeg mærke, det blæste, og nu regner det/eller har gjort.

Vi har været ude og handle ind, og vi fik købt blomster til Frejas grav.
Så dem har vi været nede med.
På tirsdag ville Freja have blevet 1 år. Hvor jeg dog savner hende<3

Igår bestilte vi 2 store billeder af Simba og Nala. Vi har lavet en væg, hvor der er et stort billede af vores gamle kat B.S. Det billede af Fox, der blev taget i Petworld, og så den tegning af Freja min bedstemor lavede. Og så skal Simba og Nala også op at hænge.
Glæder mig til at vise jer, når det er færdig.
Overvejer at bestille et stort billede af Freja også, og så hænge tegningen et andet sted.
Men nu må vi lige se(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar