mandag den 11. juni 2012

Så skal han opereres igen

Simba er nu ved dyrelægen, hvor han skal øretatoveres for anden gang, da det åbenbart gik væk første gang.
Men de skulle kigge på hans øje, og dyrelægen ringede, og han havde øjenbetændelse igen, fordi hans ene side af øjet havde helet forkert, så det var helet indad, så han ville vide, om han skulle operere ham igen, og det sagde Casper ja til.
Koster godt nok 2000kr, men nu håber vi, det heler ordentligt denne gang.
Men nu kan de heller ikke fjerne mere efter denne gang, så han kan ikke blive opereret mere, men det ville jeg dog heller ikke tillade, da jeg synes, det er synd for ham, og hvis der alligevel ingen garanti ville være. Men dette er så den sidste gang.

Synes, det er synd for Simba, men han havde ingen smerter sidste gang, og han klarede det hele så fint.
Men nu skal han barberes i hoved igen. Hans pels var ellers blevet så pæn og var vokset helt ud.
Men det vigtigste er, han får det godt. Håber INDERLIGT, at øjenbetændelse holder helt op.

Og det med det slim han kastede op. Det kunne være noget, han havde spist.
Vi skulle bare holde øje med, om han spiste mad, og om han kostede sin mad op, og om han så tabte sig.

Glæder mig til at få min lille Simba hjem<3

Kram Heidi:(

4 kommentarer:

  1. Det skal nok gå fint med Simba søde Heidi :) Begge mine katte er også øremærket i begge ørene da der har været lidt problemer med det før. <3

    SvarSlet
  2. Mange tak, søde Helena(:
    Ja, er sikker på, det også nok skal gå fint.
    Synes bare, det er synd, han skal opereres i øjet igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå :( Hader når mine dyr bliver opereret og de får sådan en skærm på hovedet. Sidste år spiste min kattekilling en hår elastik (hans største hobby) og skulle opereres. :(

      Slet
    2. Simba har ikke fået skærmen på nogle af gangene, fordi han ikke piller i det, men ja, jeg ville heller ikke bryde mig om at se mine dyr med den skærm.
      Ej, hvor frygtelig, at den skulle opereres pga. det:(

      Slet