onsdag den 6. juni 2012

Jeg ved ihvertfald, hvad jeg skal

Her kl. 11.00 skal jeg til møde med en fra jobcentret for at fortælle om, hvordan jeg har det psykisk.
Nu håber jeg bare, hun/han er sød og ikke en skrapsak.
Lige nu når jeg skriver om det, går det op for mig, hvor nervøs jeg er.
Casper er ikke med, og kan bedst lide, når han er med, fordi så føler jeg mig tryg.
Også fordi jeg er så dårlig til at finde vej, så er bange for at fare vildt.
Han har vist mig, hvor det ligger, men kan stadig nå at fare vildt inden i bygningen.

Kl. 12.15 skal jeg ud og køre. Denne gang har jeg sat mig i hoved, at jeg ikke skal være en forsigtig Peter. Jeg er MEGET forsigtig. Jeg kører for langsomt, jeg når nogle gange ikke at komme over et lyskryds, fordi jeg venter på cykellister i alt for lang tid osv.
Jeg vil lade bekymringerne ligge og bare køre. Hvis I forstår, hvad jeg mener.
Sidste gang var jeg nemlig så skuffet over mig selv, og vil jeg ikke være denne gang.

Kl. 16.00 skal jeg til teori. Det er et tidspunkt, jeg selv har bestemt, men efter teori, skal jeg have en teoriprøve. (bare som prøve.) det skal man her efter, man er nået en bestemt lektion.
Er ret nervøs for den.

Så jeg ved skam godt, hvad dagen idag skal bestå af.
Jeg har ikke så meget overskud til det, men igen noget der skal overståes. Jeg glæder mig til at komme ud og køre(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar