tirsdag den 5. juni 2012

Lækkert restuarent besøg

Jeg havde glemt, det var fars dag, eller havde godt nok set det på face, men havde slået det ud af hoved, fordi dyrene jo giver Casper det billede af Fox i fars dags gave.

Men så passede det jo godt, vi tog ud at spise(:

Casper kender ejerne, og da vi kom, tog damen så godt imod os.
Med "Nååh, er det jer. " og var så sød.
Hun spurgte, om det var 2*buffet og en kande cola, vi skulle have.
Tænk hun kunne huske det. Det er ellers et par måneder siden, vi sidst spiste der.
Så jeg følte mig helt glad, da vi tog derfra, fordi hun er så sød, og manden hilste også, da han så Casper.

Men tog kun 2 billeder af maden. Tog også salat, men det tog jeg ikke billeder af. Og smagte til sidst hotwings.



Har flere gange nævnt, jeg ikke spiser fisk, rejer og en masse andet kød.
Men indbagte rejer er en undtagelse. Har det ikke godt med at tænke på, det er rejer, så når jeg spiser det, tænker jeg ikke på det, ellers får jeg det skidt.


Suppe.

Er blevet bedre til at spise med pinde. Nu begynder det at være helt natuligt næsten(:

Vi havde en rigtig hyggelig aften<3

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hejsa! Da jeg læste din kommentar ved min blog, fik jeg lyst til at kigge forbi din blog! Jeg er selv super glad for dyr, så det at du er en "dyrglad pige" er da bare et plus :)))) Har du selv nogle dyr? KNUSSER - ps, er nu fastlæser af din blog, håber også du har lyst til det ved min!

    SvarSlet
  2. Mange tak, fordi du kiggede forbi.
    Jeg bliver fast læser med det samme(:
    Jeg har 2 fantastiske katte og en dejlig lille hund(:

    SvarSlet