onsdag den 6. juni 2012

Se hvad jeg har vundet

Jeg har vundet to billetter til Amin Jensen show + spisning.
Det er en side på face, jeg er "medlem" af, og der havde de skrevet de havde to billetter til Amin Jensen showet og to til et andet, og dem der skrev først på billetterne, fik dem.
Jeg var den, der skrev først på Amin Jensen showet.

Vi har før set ham, men det gør intet at se ham igen, og er ikke sikkert, han taler om det samme.
Først er der spisning med forskellige retter. Der er mest fisk, men der er også lidt andet, jeg kan lide, og så er der frugt.

Det er her på fyn, og det er i juli. Jeg glæder mig så meget. Casper blev vildt glad, da han hørte det.
Billetterne med mad koster normalt 350kr pr stk. Så det er alligevel meget, jeg har vundet for(:

Nu husker I at stemme på min lille Fox, ikke(:?

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Tillykke med at du har vundet :-)

    www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ej, hvor nice. Tillykke :)

    Jeg har gang i en give-away på min blog. Kig forbi :)
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak, Sofie.

    Mange tak, Minela. Jeg kigger forbi din give away med det samme(:

    SvarSlet