lørdag den 9. juni 2012

Til mine kære dyr

Fox, du er virkelig min bedste ven. Du er den mest fantastiske hund, der findes.
Jeg elsker, når du ligger og sover ved mig i sengen. Jeg elsker, når du ligger ved mig, mens jeg ser tv eller er på computeren.
Jeg elsker, at du slikker mig i ansigtet, når vi siger hej til hinanden.
Jeg elsker, at du er så lille og smuk.
Jeg elsker, at du er så glad. Jeg elsker, at du elsker mig, som jeg er.
Jeg elsker dig, som du er min lille Fox<3


Simba, du er helt klart min bamsebjørn.
Jeg elsker, jeg kan tage dig og holde dig som en baby.
Jeg elsker, når folk roser, hvor smuk du er. Jeg elsker, når folk spørger, om hvilken race du er.
Jeg elsker, når folk roser dig for dit temperement.
Jeg elsker, at du er så mad glad. Jeg elsker, du er så sjov, pga. du kan finde på de sjoveste ting, fordi du følger din mave.
Jeg elsker dig, som du er, min lille Simba<3



Nala, du er min lille pige, min lille prinsesse.
Jeg elsker dig, fordi du er så god til at jage.
Jeg elsker dig, fordi du altid går hen og spiser hundemad.
Jeg elsker dig, fordi du er så hurtig og elegant til at løbe.
Jeg elsker dig, fordi du ligger på de sjoveste måder.
Jeg elsker dig, fordi du er så kælen.
Jeg elsker dig, fordi du altid skal tigge ved spisebordet.
Jeg elsker dig, som du er, min lille Nala<3




I mit hoved og i mit hjerte er I mine børn, og vil I altid være.
Jeg vil gøre alt for jer. Jeg vil gøre alt for at passe på jer.
Jeg vil gøre alt for at give jer det bedste.
Jeg vil gøre alt for at give jer al den kærlighed, I har brug for + meget mere.
Hvis nogen siger noget dårligt om jer, vil jeg altid forsvare jer.
Jeg vil gøre alt for jer, mine små dejlige børn<3

Kram jeres mor<3

4 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig sagt det før, men jeg er dybt misundelig på at du har så 3 dejlige og smukke dyr. :)

    SvarSlet
  2. Nurh :) Hvor er det bare nogle søde billeder af dem :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Sødt skrevet om dine dyr :) jeg har selv en kat som jeg elsker overalt og kan aldrig undvære hende. Vil også gøre alt for min kat for hun er glad og tilfreds og har det supergodt.

    SvarSlet
  4. Kamilla: Mange tak(: Ja, de er virkelig bare nogle dejlige og smukke dyr(:

    Line: Mange tak(:

    Elisabeth: Mange tak(: Ej hvor dejligt, du også har det sådan med din kat(:

    SvarSlet