fredag den 29. juni 2012

At have dårlig selvtidlid.

Her for tiden synes jeg, min selvtidlid er faldet virkelig meget.
Inden jeg startede på kørekort, synes jeg, jeg havde okay med selvtidlid.
Meeeen så efter jeg startede på kørekortet, og der var noget, jeg pludselig skulle lære fra bunden af, og jeg havde/har lidt svært ved, fik jeg ret dårlig samvigtighed.

Jeg spørger meget, når jeg er ude og køre. Fx med, nu skal jeg gøre sådan og sådan ikke?
Og jeg kender jo godt svaret.
Men sådan havde jeg det også i matematik. Jeg spurgte ofte, om det jeg gjorde var rigtig, og som regel var det rigtig. Men jeg havde det der behov for at spørge, fordi troede ikke, det var rigtigt.

Min mor og Casper siger, jeg skal have mere selvtidlid, og vil jeg virkelig også gerne.
På mit udsende har jeg bestemt ingen selvtidlid. Men på det indre, er det faldet meget.

Nogle gange tænker jeg på, om folk overhoved kan lide mig, som jeg er.
Om jeg er underlig, og der mener jeg bare med, sådan som jeg er.
At jeg kan virke lidt skrap, virke til ikke at forstå, om folk laver sjov eller om det er alvor osv osv.
På et punkt har jeg ikke dårlig samvigtighed, og det er ang. min kærlighed til dyr og til vores egne dyr.
Jeg synes helt klart, et af de bedste hjem for dyr er hos mig. Fordi mine dyr bliver behandlet så godt.
Og at jeg gør så meget for dyrene. Så der har jeg ikke dårlig samvigtighed.
Der er der noget, jeg er god til(:

Ja, en masse dumme tanker. Men de tanker popper bare op i hoved på mig.
´Men det er noget, jeg gerne vil arbejde meget med. Altså at få mere selvtidlid.

Ang. mit udsende. ( Ja okay har sagt det et par gange før.)
men på mandag skal vi spise sundt igen. Efter Casper fik ferie, har vi været dårlige til at spise usundt, men det skal der laves om på.

Havde bare brug for at komme ud med det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar