torsdag den 28. juni 2012

Gode gevinster

Vi har været til reklame banko i aftes, og det var så sjovt og hyggeligt at være til det igen.
Nyder at have det her med Casper og min mor.

Men jeg vandt faktisk noget.
En smør, og så et gavekort til slagteren på 225 kr, jeg skulle dele med en anden, men hun købte det af mig, så fik 100 kr.
Så vandt jeg noget til at vaske vores trægulve i.

Min mor vandt et gavekort til Hjem Is på 100kr, som hun har givet os.
Og et gavekort til en tøjbutik på 100kr og 2 pakker smør.

Casper vandt et gavekort til slagteren på 225 kr. Og en rødvin.
Så imorgen skal vi ned og købe kød ved slagteren, inden vi vender tilbage til fyn.

Er rigtig glad for, jeg vandt.
Sidste torsdag til almindelig banko vandt jeg en kaffe og en smør.

Men er også rigtig glad for gavekortet til Hjem Is. Vi køber aldrig med Hjem Is, men den kommer forbi, hvor vi bor.

Tidligere idag fik jeg 2 lys, sådan en trædukke med andre trædukker indeni og en bagebog af min mor. Var nogle ting, hun ikke ville have længere. + vi endelig har fået hendes tallerken række.
Hun har købt en ny, og vi har længe ville have en, der mindede om min mors.
Så glæder mig til, vi får den op at hænge. Nu skal vi bare finde ud af, hvor den skal hænge.

Har haft en rigtig hyggelig aften(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar