tirsdag den 26. juni 2012

Så laaang ventetid

Her til aften var vi ude og spise på Jensens bøfhus.
Først gik der virkelig lang tid, før vi fik maden, og min mor spurgte også dem, hvor det blev af.
Mig og min mor fik en byg-selv burger, men vores bøffer var blevet meget stegte. De smagte meget brændt. Men vi ville ikke have nogle nye, da vi havde ventet rigeligt, men så havde de glemt at lave min stedfars mad.
Og de glemte også det ekstre sovs, han skulle have.



Så sagde tjeneren, at hvis vi ville have is til dessert, fik vi det gratis.
Min lillesøster fik is. Vi andre valgte noget andet.
Men der gik over 20 min bare for at få desserten.
Tjeneren kom over og sagde, hun havde rykket for desserten 2 gange. Og vi ville få desserterne gratis.
Vi fik så et helt stempelkort fyldt, så vi kan få en gratis bøf næste gang.
Den fik Casper af mine forældre.

Vi ventede meget under hele middagen.
Men desserten smagte fantastisk(:

Har haft en rigtig hyggelig aften med min dejlige Casper og familie(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar