lørdag den 6. juli 2013

Så er vi hjemme


Så er jeg kommet hjem fra ferie.
Jeg vil sige 1000 tak til Kamilla for at have blogget på min blog, i mens jeg var væk.

Hvor har jeg en masse indlæg til jer.

Jeg har haft nogen helt fantastiske dage.

Vi har været ved Henne Strand og gå tur en aften med alle 3 hunde.

 
 
Så har vi været i Vejers Strand, hvor vi var på et bolsjekogeri.
Der fik vi købt et glas med bolsjer.
 
 
 
Vi gik en tur i byen, hvor vi bagefter tog tilbage til butikken med bolsjekogeriet, da det også var en cafe. Så fik vi en is.
 
Vi har været ude og spille minigolf. Og jeg har virkelig aldrig set så smuk en minigolf som denne.
Så det får et indlæg for sig selv.
 
Vi har været i Blåvandet 2 gange for at kigge i butikker, og minigolfbanen lå så lidt uden for Blåvand.
 
Jeg har ikke fået overført billederne fra Blåvand endnu, så dem får I at se senere.
Samt der også kommer et indlæg med, hvad vi har fået købt(:
Vi har været ude og dryppe lys. Der var jeg meget som barn, så der kommer også et indlæg omkring det(:
 
 
Jeg har virkelig nydt at være i sommerhus. Det har været sjovt, at min mor og lillesøster har været med ude og se ting sammen med os(:
 
Så jeg har en masse indlæg til jer de næste par dage(:
 
Kram Heidi(:
 
 

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder, og dejligt at høre I har haft sådan en skøn tur i sommerhus! God weekend til jer :-)

    - Knus Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. 1000 tak(:
    Og rigtig god weekend til dig(:

    SvarSlet