tirsdag den 30. juli 2013

Hyggelig eftermiddag og smuk natur


Hvor er jeg træt i min krop. Vi er næsten lige kommet hjem.
Vi har besøgt Caspers mor idag, hvor hans lillebror også var der.

Efter vi havde fået eftermiddags kaffe, så gik vi alle en lang tur.
Caspers mor skal lægge nogen af mine bukser op, da de er for lange, så jeg har gået og slæbt dem mod jorden, så der er kommet huller nederst, men nu retter hun dem, så de passer til mig.
Så det gik vi målt, så det kommer til at passe(:

 
Der var en smuk natur, der hvor vi gik tur.
 
 
Dette billede er med nogen effekter fra instagram.
Jeg har ikke fået instagram. Billederne blev taget fra Caspers lillebrors mobil.
 

Fox og Donna legede så godt sammen. Hun var så i løbetid, men Fox er kastereret, men han prøvede stadig at parre sig med hende. Han fik ikke parret sig rigtigt med hende, men han forsøgte bare.

Nu er Fox også rigtig træt. Vi skal passe Donna sidst i august i nogle dage.
Så der kan de rigtig få leget igen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar