søndag den 14. juli 2013

Lidt forskellige billeder


Jeg har en del billedere gemt på computeren.
Og det er bla. fra cafe besøg, nogle gange nogle ting, jeg har købt, oplevelser osv.

Her er lidt forskellige billeder, som vækker minder hos mig.


 
 
 
 
 
Jeg elsker at kigge på billederne, jeg har på computeren.
Nogen gange glemmer jeg helt, nogen billedere som jeg har liggende, selvom jeg har styr på billederne.
Men det at se på et billede og man kan mindes om den dag.
Det kan jeg rigtig godt lide(:
Selvom der ikke er personer på disse billedere, så kan jeg tydeligt huske, hvad jeg lavede på disse dage(:
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Kan du huske hvor du har købt den fantastiske øjenskygge palette på billede 2?

    Mvh
    Mette - www.mettesuniverse.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er købt i matas for 2 år siden.
      Jeg ved ikke, om man stadig kan få den i de farver, men inde på Hot Makeups hjemmeside kan man købe en med nogen lidt andre farver, som er farver fra vinteren 2012(:
      Den finder du her http://1shop.hotmakeup-onlineshop.dk/category/shadowbox-61/

      Slet