lørdag den 13. juli 2013

Den perfekte hjemmeside


Jeg tror simpelthen, at jeg har fundet den mest perfekte hjemmeside til mig.
Hjemmesiden er Zane.dk

De har nemlig mange ting med Mumitroldene. Og det er ikke kun krusene, tallerken osv som de fleste andre hjemmesider har.

 
Pilleæsker
 
 
Spillekort
 
 
Minutur.
 
 
 
Tænk der er sådan en hjemmeside med så mange fine ting med de søde Mumitrolde(:
 
Det er helt sikkert, jeg skal have noget derfra på et tidspunkt.
Priserne er faktisk rigtig fine, synes jeg.
Normalt kan jeg godt være lidt nærig, men tingene koster noget, som jeg faktisk gerne vil give for dem.
 
Nu må jeg gå i tænkeboks og tænke over, hvad det er, jeg vil købe derinde først(:
Det er jo næsten helt umuligt at vælge.
I kan se alle tingene med Mumitroldene Her
 
Kram Heidi(:
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hihi jeg elsker også mumitroldene ;))

    resofikka.blogspot.dk

    SvarSlet