tirsdag den 30. juli 2013

Hvor er de nu?


Jeg faldt over en artikel med, hvor skuespillerne fra serien "Friends" er nu.
Så er der før og efter billede. Hvor er det sjovt at se, hvor unge de var den gang.

Man får også at vide, hvad de har lavet efter, de var med i "Friends."

Jeg troede først, at det kun var om de 5 hovedpersoner, men det er også om andre, der har spillet med.
Det kan jeg godt lide, da det også er sjovt at se, hvor de er nu, og hvad de har medvirket i efterfølgende.

I finder artiklen Her

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Er der ikke seks hovedpersoner;)

    SvarSlet
  2. Hehe hov, jo det er der da(:
    Gik vist lige lidt for hurtig på tasterne.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker bare friends! Man kan se det igen og igen og bliver aldrig træt af det ;D

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har virkelig også set den mange gange(:

      Slet