torsdag den 11. juli 2013

Nu med piller og nyt foder


Idag var jeg og Casper til begravelse.
Det var en i min stedmors familie.
Det var en smuk begravelse.

Da vi var på vej til begravelse, var vi forbi dyrelægen, da den ligger på vejen for at aflevere Simbas urinprøve.
I morges begyndte der at komme blod med ud i hans urin. Og han gik på kattebakken flere gange for at tisse.

De ville så ringe til os. Han har urinvejsinfektion. Det er krystaller i hans urin.
Men han har også en infektion, hvor der er kommet rifter. Derfor kommer der blod med ud.
Men da vi så kørte hjem fra begravelse var vi inde ved dyrelægen for at få noget antibiotika og noget foder, som er beregnet til at forebygge krystaller i urinen.

Det skulle blive bedre inden for 3 dage, og hvis ikke, skal vi ringe.
Men hvis alt går som, det skal, så skal vi aflevere endnu en urinprøve om 14 dage for at tjekke, om alle krystallerne er væk og infektionen.

Er glad for, han har fået en behandling så hurtigt som muligt, så han hurtigt kan få det godt igen(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Årh, det lille pus. :( Det er da godt, du var så hurtig til at reagerer! Jeg tror, du er meget observant, når det gælder dine dyr. :)

    God bedring med og til ham.

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. 1000 tak(:
    Jeg er virkelig også glad for, jeg fik ringet til dyrelægen så hurtigt, så han ikke fik det værre henover weekenden.

    SvarSlet