mandag den 22. juli 2013

Brev fra hospitalet


Idag modtog jeg brev fra hospitalet.
Det var egentlig ret hurtigt, da jeg var til lægen i torsdags, og der sendte min læge en henvisning.

Men jeg har først fået en tid den 28 august.
Der er godt nok længe til, når man går og har ondt hver dag.
Men jeg vil heller ikke ringe for at få en tid på et andet hospital, da jeg ikke vil køre i over en time, ligesom ved scanningen. Og så er det måske kun 1 uge før, jeg kan komme til, så jeg venter bare i den uge.

Nu har jeg i det mindste fået en tid. Samtalen med den læge vil tage 45 minutter, men der kan forekomme ventetid, så det kan sagtens tage et par timer den dag med at vente.
Men så tager jeg bare en bog med, fordi så har jeg noget at lave, hvis der nu skulle være meget ventetid.

Jeg vil gerne bare snart have at vide, hvad jeg fejler. Har haft smerter hver dag siden sidst i maj måned. Men har været i gang med undersøgelser siden marts måned, da det var der, de så mit levertal var for højt, og så var jeg ved lægen flere gange for at få taget blodprøver for at se, om det stadig var for højt.

Men er i hvert fald bare glad for, jeg har fået en tid, så skal jeg ikke gå og tænke over, hvornår jeg får et brev og hvad dag jeg mon skal på hospitalet osv.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar