mandag den 1. juli 2013

Afsted


Så tager vi snart af sted i sommerhus.
Vi har næsten fået pakket det hele.

Casper er nu over og hente vores nye bil.
Jeg glæder mig til, når jeg skal prøve og køre i den.
Det var Casper, der kørte, da vi fik en prøvetur.

Imorgen skal jeg til scanning for at se, om der er noget galt med galden eller leveren.
Jeg håber så meget, at det er galdesten. Jeg ville blive rigtig ked af det, hvis de ikke kan se noget, fordi det betyder flere undersøgelser. Jeg har smerter hver dag, så det er ved at blive rigtig træls at have det hver dag. Men I får af vide på lørdag, hvordan det gik ved scanningen(:

I må alle have en dejlig uge. Kommer til at savne at læse jeres blogs og at blogge.
Men min søster gæsteblogger onsdag og fredag(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. God tur i sommerhus! Jeg elsker selv at være i sommerhus og skal afsted på fredag :o))
    Held og lykke med scanningen! Jeg håber snart du får det bedre :))

    - og tak for kommentaren på min blog. Du har en rigtig flot blog, jeg tænkte på om du har lyst til at følges? Jeg følger dig i hvert fald nu via bloglovin' - så er du velkommen til at følge tilbage :))

    God sommer, knus<3
    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. 1000 tak(:
    Jeg vil meget gerne følges.
    Jeg tilmelder mig straks som læser via bloglovin(:

    SvarSlet