tirsdag den 9. juli 2013

En video af mig


Jeg elsker geder. Jeg synes, de er så søde.
Når vi er nogen steder, og man så kan komme ind til geder som fx i zoo.
Så skal jeg altid ind og sige hej til gederne.

Der var også geder tæt på, hvor vi var i sommerhus, så der var vi henne, da jeg selvfølgelig lige skulle sige hej til de søde geder(:

 
Og ja, jeg ved godt, at noget af min T-shirt stikker ud af trøjen, og det er vildt kikset, men opdagede jeg først efter, at jeg kom hjem og så videoen.
Så det skal I bare lade som om, I ikke ser(:
Synes, det er så pinligt, at jeg helt har overvejet ikke at vise jer den, men udover det synes jeg selv, det er en sød video(:
 
Der var nogle små gedekid. De var bare så kære(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hej, tusinde tak for den søde kommentar på min blog, det betyder rigtig meget :-)
    - har du lyst til at følges via gfc og bloglovin?

    Knus Signe
    beautymorebeauty.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. det var så lidt(:
    Jeg vil meget gerne følges.
    Går straks ind og følger dig begge steder(:

    SvarSlet