tirsdag den 16. juli 2013

Lidt om idag, om fødselsdage og årsdag


Idag når Casper får fri fra arbejde, så skal vi hjem til min far og stedmor og plukke kirsebær fra deres træ. De har et ret stort træ med en masse kirsebær på(:

Men før vi kører derud, skal vi i dyrehandlen for at købe mere af det kattefoder som Simba skal have pga. urinvejsinfektion.
Den pose vi købte ved dyrelægen skulle holde til 14 dage, sagde hun. Ja, den holdte så til under 1 uge. Men ja sådan er det jo(:

Vi skal også forbi posthuset, da jeg skal hente en pakke.
I får selvfølgelig at se, hvad der gemmer sig i pakken(:

På søndag har jeg og Casper kommet sammen i 4 år. Så der skal vi på Egeskovslot og om aftnen skal vi spise på vores ynglings restaurant. Glæder mig virkelig meget til den dag(:

Idag har vores gamle kat B.S fødselsdag. Han løb væk for 2,5 år siden. Men vi har set B.S.
Han har fået en ny familie, da han er blevet øretatoveret. Han bliver 4 år idag.
Da vi var i sommerhus, der havde Freja fødselsdag. Hun ville være blevet 2 år.

Husk at deltage i mine 3 give aways, som I finder i venstre side af min blog(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tillykke med årsdagen :-))
    Hvis du har lyst, skulle du tage at kigge forbi min blog. Har lavet et indlæg i dag, som jeg sikker på du kan lide :-))
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Uuh, det lyder spændende. Jeg kigger forbi med det samme(:

      Slet