mandag den 15. juli 2013

En tid til bisserne


Jeg lider af tandlægeskræk, så det er snart 3 år siden, jeg sidst var ved tandlægen.
Jeg er blevet ved med at udskyde det. Men idag ringede jeg og fik en tid til et tjek.
Jeg skal derhen i starten af august.

Min ene visdomstænd er ved at komme op, så vil også gerne have tjekket, om den sidder, hvor den skal. Jeg synes, den ser ud til at sidde lidt ud til siden i forhold til de andre, men er ikke sikker, fordi er lidt svært at kigge sig helt derhen i munden.

Jeg er nervøs. Jeg er bange for, der er meget, der skal laves. Ikke fordi jeg har mærket noget.
Udover min visdomstand som engang imellem er "øm." og nu for tiden klør det bare.

Men er næsten sikker på, der skal laves en del, fordi det plejer der altid.
Ej sidste gang var det heldigvis kun 1 hul. Så håber virkelig ikke, der skal laves meget.

Men heldigvis har jeg lidt tid til at vænne mig til tanken om, jeg skal derhen.

Det er bare noget, der skal gøres.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Du mindede mig lige om, at jeg skal ringe til min tandlæge! Har 1 hul, der skal laves, men der har bare ikke været tid mellem eksaminerne, men nu har jeg jo haft ferie et godt stykke tid :D
    Jeg er egentlig ikke tandlægeskræk, jeg synes bare, det er lidt klamt at blive rodet i munden...

    SvarSlet
  2. Nååh, det var da godt, du lige kom i tanke om det(:
    Jeg synes også, det er klamt, at folk skal rode en i munden, og det er ubehageligt at have så mange forskellige ting og dimser ind i munden, synes jeg.

    SvarSlet