onsdag den 22. maj 2013

The Cult


Igennem Viaplay har jeg opdaget mange serier, som jeg slet ikke kendte til.

Og jeg har lige opdaget en ny serie, der hedder The Cult.


Det handler at nogens nærmeste forsvinder i flere år.
De pårørende får hver et brev efter de 3-4 år med et billede af deres nærmeste.
De pårørende mødes, og de kender ikke til hinanden, men de vil prøve at få deres nærmeste ud af den kult. Man følger så med dem, som er i kulten og de pårørende, som kæmper en kamp med at få fat i dem, de holder af.

På en måde er den lidt underlig, men på en anden måde fanger den mig.
Der er kun 13 afsnit. Så det er en lidt kort serie, men det gør heller ikke noget.

Er der nogen af jer, der har hørt om den før?
Jeg kendte slet ikke til den, og jeg havde slet ikke hørt om den før.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar